Shrkzl_ İlk gebeliğim şuan 13haftalik gebeyim ama 2 haftadır sürekli koyu kahverengi akıntı görüyorum hastaneye gittim bir sıkıntı olmadığını söylediler bu durumu yaşayan var mı