Elifttk korkma canım bende ilk zamanlar hep diyordum 30 ları falan görürmüyüm diye çünkü çevremdeki ikizler hep erken doğdu hep bana da bi korku verdiler ister istemez insan etkileniyor ama nasıl geçti anlamadım dikkat ettim çok kasmadım sizlerde 37-38 leri görürsünüz inşallah 🙏