Rabiul Ece56 karşıdayım ben ama bir gün giderim kesinlikle çok büyüktü sanırım orası öyle hatırlıyorum
Rabiul Cansis1 evet oda benim favımda çekçekli oluyor kapandığı zaman hayırlısıyla kullanın♥️ ben göremediğim için bilemiyorum çoğu model yok 🤷🏼♀️
oguzkagan_ Rabiul Ben Joie Litetrax 3 tercih ettim. Pusetli zaten. Sürüşü çok kolay. Dar alanlara giremiyor sadece arka tekerleği geniş olduğu için. Ben de tek çıkıyorum genelde. Gayet memnunum. 🌸
Rabiul oguzkagan_ biliyorum canım bunada baktım ebebekte ama puseti üstüne taktığın zaman çok kaba geliyor gözüme onun dışında benimde aklımda 4 teker olanı ama
oguzkagan_ Rabiul Ben de tam tersine pusetli halini daha çok beğendim. Çok tatlı görünüyor gözüme. Üç tekerlekle sürüş daha kolay ama aklınızda bulunsun. Tek elle rahatça hareket ettirebiliyorum arabayı. Puseti zaten 6 ay kullanıyorsunuz. Pusetini de çok beğendim ben. Daha ucuz markaların pusetlerinin içindeki minderi dandik oluyor genelde. Bunu gayet beğendim. Bebeğim de çok rahat ediyor. 🌸
Rabiul Esmam_ela25 daha demin buna bakıyordum geçen gün gördüm kullanan vardı ama sormadım 🤷🏼♀️ bi tık küçüktü yere yakın yani ayarlanabilirdir diye düşünüyorum
Rabiul Cansis1 pardon canım ikiside favımda karıştırmışım onuda çok beğendim nasıl test sürüşü yaptınız mı
Cansis1 Rabiul evet yaklaşık yarım saat deneme yaptık 😂😂 çok rahat sürülmesi , hareket ettirmesi kolay fren sistemi çok güzeldi prego ve Pierre Cardin arasında kaldık ama Pierre cardini daha çok beğendik
oguzkagan_ Rabiul Ay hayır 😁 Dengesi bile bozulmadı. 4 aydır aktif kullanıyorum. Yokuş da indik, çıktık. Taş gibi.
Esmam_ela25 Rabiul evet ayarlana biliyor diye biliyorum evim yüksek biraz indirip kaldırmak açısından rahat olur diye düşünüyorum
Tanemm Rabiul hayır şahsen hiç bir zorluğunu görmedim. Tabi ki bir cybex değil öyle tek elle açılmıyor ama yine de benim için idealdi. Kullanabildiğim her yerde de kullandım. Herhangi bir yamulma ya da bir deforme olmadı.
Rabiul Tanemm çok teşekkür ederim yoyko nun modelini beğenmiştim filtreler git gide daralmaya başladı 😂😂 YoncaD yaa teşekkür ederim tavsiyeniz için sadece görünüş değil işlevli olması da önemli rahat kullanacağım bebişinde rahat olması gerekiyor
YoncaD Rabiul babyplusinkini tavsiye etmem bagajda asiri yer kapliyor 1 sene sonra alt tentesi yeri kirilmisti ve gacir gucur ses cikariyo heryerden gicik oluyorum birde 1 yasindan sonra oturma yeri dar geldigi ve çocuğum rahat etmiomus hissiyati verdigi icin gidip başka araba almistim..
Kaplan17 Rabiul bence bunların hepsini geç pusetlide alabilirsin diyeceğim bebek arabasını prego lotus bebek arabası
Rabiul Kaplan17 oda favımda ama puseti yok tek satılıyor ty de Venüs modeli pusetli satılıyor siz kullanıyor musunuz nasıl acaba
Rabiul Esmam_ela25 ilerki zamanlar kullanımı nasıldır bilmiyorum görünüşü tatlı ama dediğim gibi küçük bir araba verilen paraya değer mi tercih sizin kullanıcı yorumlarını iyi araştırın bence 🤗