Ben yolda dururken dar bi alandı yanımdan bi adam hızlıca geçti yandan çarptı. Psikolojik olarak mı orada bi ağrı hissediyorum bilmiyorum doktora sordum bişey olmaz dedi bebek hareketlerini takip et dedi ama ben endişeleniyorum ama birşey olmaz değil mi