Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğin kilosu için 2300gr dedi iki hafta önce gittiğimde 2050gr demişti. O zaman çok az kilo almış iki hafta önce 2050 gr demiştiniz dedim doktora o da ölçümün bebeğin pozisyonundan dolayı çok sağlıklı olmadığını aşağı yukarı bir ağırlık söylediğini bebeğin genel olarak haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi. Başına böyle bir şey gelen var mı? Plesantanın durumu da gayet iyi dedi aslında neden bu kadar az kilo almış olabilir ki? Beslenmem de gayet düzenli ve bebeğe yarayacak şeyler tüketiyorum ama yine de biraz canım sıkıldı iki haftada sadece 250gr almış olmasına.