Hulo2105 5 ayda anca çıkmıştı ben gebelik düşünürken yaptırdım, sonuçtan sonra gebe kaldım. Uzun sürüyor biraz bence siz ücretli yaptırın o kadar beklemek mantıksız zaten sağlık ocağında hamilesiniz çünkü eğer değişiyorsa süreç hamileyken ona göre yol alırsınız🙏🏻