Damla92 korkma canım benimde geç döllenme idi gebelik yok diye 4 gün içmiştim aradan 20 günden fazla zaman geçti adet olmayınca test yaptım ki hamileydim tarlusal gibi ilaclarin içinde progestron var bebek tutunur da hatta gebeyken kullanmadin onu sen korkma bende şuan 27 .haftamdayim detaylı da güzel çıktı bebis gayet iyi sıkma canını mucizen olmuş senin 🧿