1prensesannesi__ Pofidik123_ benim gecicek gbi degil hic disardan eve girerken ev temizlik kokuyo diye bile bulaniyorum sokaklar balkonlar cam kenarlari yoldasım oldu 😂😂 insAllah benimde zamanla geçer hersey minigimiz icin 🥰🥰
Pofidik123_ 1prensesannesi__ yani kötüyüm ama ilk zamanlara göre şükürler olsun çok daha iyiyim inşallah tamamen biter
Sinyo Ey1812 benim de çok erkem çıktı karnım 16+4 teyiz şimdiden bazı hareketletim kısıtlandı. 9.ayımı düşünemiyorum 🥹
MaMmedova_ tebessumm_02 abla Sağlıkla al kucağına😍🙏🏻 bende iki aylık oldum birazcık çıkmaya başladı her kes erken diyor 🥹
Ey1812 Mitan kesinlikle iç karın bugün düğüne gittim normalde 4 ay olana kadar kimseye söylemeyi düşünmüyorduk eşimle karnımdan dolayı zaten herkes anladı 😂
Mitan Ey1812 doğrudur canım ama benim yeni yeni çıkıyor ben bile unutuyorum hamıle olduğunu 😄 gören zaten asla hamile demez
buseyusuf27 Ey1812 evet 14 haftayım senın gbıyım ama yemek yıyınce 6 aylık gbı sısıyorm gaz asırı oluyor 🙈