Esss09 Kızlar merhabalar 9 haftalık hamileyim ve sadece aşırı derecede gaz sancısı çekiyorum aynı durumu yaşayanlarınız varsa yardımcı olurmusunuz
Yesilmavigs Esss09 dünden beri perişanım 7 haftalik hamileyim saatlerdir araştırıyorum dün gece uyutmadı bile 4 e kadar işe perisan gittim çözüm bulabildin mi ben sadece ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum az bir işe yariyor
Tuce07 Merhaba 10+4 üz bizde ve ben hamileliğimi öğrenmeden daha aşırı gaz topluyordum daha yeni düzeldi diyebilirim. Ara ara üşütünce yine oluyor 🥲 çok rahatsız edici bi durum 🥴
Esss09 Yesilmavigs bende baya araştırdım ama geçer çözüm bulamadım iki gündür sabahlıyorum bende sancıdan sıcak su da fayda etmedi bana denedim
Yesilmavigs Esss09 ben hala çekiyorum ne yazikki en son Dr a soracam galiba sancilar perişan ediyor zaten bulantidan perisanim