Kızlar merhaba ben tahmini 6 haftalık gebeyim genetik testte kan pıhtılaşması çıktı.Bugün yerleşme kanaması renginde kahverengi akıntım gelmiş çok az miktarda .Daha önceden iki defa düşük yaptım sizce normalmi.Cuma günü randevum var beklemeliyim beklememlimiyim.