Dilara_erc1 aslında baş neden cigerlerinin tam gelişmesini istemesi çünkü kiloya bağlı bir durum değil kuveze girip girmemek ama artı olarakta bebekler odemini attığında 200-300 Gr kaybetmiş oluyorlar bile ilk hafta içerisinde sarılık durumlarinda bide dahada bağışıklık düşürmemek önceden hep 38 oldumu alıyorlardı şimdi bide salgın hastalık var bebeğim neredeyse 4 kilo doğacak ve ben artık tasiyamadigimi 38 de almasını istediğimde 39 diye diretti bana