Dnzysa öncesinde de sağlıklı besleniyodum aşırı şekerli,karbonhidratlı ve paketli şeyler yememeye çalışıyorum ama canım bir şey çekince de abartmadan az olcak şekilde yiyorum çok çeşitli beslenmeye çalışıyorum ki bebek herşeyin tadına baksın çeşitliden kastım her çeşit sebze,meyve,et sağlıklı şeyler yani. Ve düzenli pilates,yoga ve yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Önemli olan bebeğe besin açısından faydalı ve şifalı şeyleri yemeye çalışmak. Gereksiz kalorili şeylerden uzak durmak. Ama kendinizi çok sıkmayın herkesin vücut yapısı,genetiği, hayat tarzı farklı. Biraz bilinçli olmak ve araştırmak lazım. Doğumdan sonra da kolayca veriliyor kilolar. Önemli olan bebeğimiz sağlıklı olsun