Ben pediatrik fizyoterapistim. Az once tedaviye aldigim bir cocugumun grin2b sendromu oldugunu ogrendim. Annesi gebelikte fetal dna testi yaptırmış olsaydi test sonucu tertemiz cikacakti. Çünkü sadece 70 cok bilinen hastaliga bakiyorlar. Geri kalan tüm sendromlara sahip olma ihtimali hala var. Daha once fetal dna testi temiz gelen bir velimin ttzk sendromlu bebegi olmuştu. Kisaca diyecegim şu. Ne olursa olsun doğururum diyorsaniz gereksiz, asla engelli bir bebek dogurmak istemem aldiririm diyorsaniz da yetersiz bir test. Bilmiyorum benim de kafam karışık ama sanirim tum hamileligim stresli gecmesin diye yaptirmayacagim. Belki 2 li 3 lü testlerde bir risk faktörü görülürse amniyosenteze alternatif olarak yaptırılabilir diye düşünüyorum sadece