Ankara-58 kanama azalır gibi olup yeniden devam ediyor benim 37. Günde falan tamamen kesildi. Aralarda akıntı gibi geliyor falan hepsi normalmiş. Normal doğum dikişleri ise onlar da aynı zamanda iyileşti. Eğer acı hissederseniz doktora gidin bence ama hafif sızlama bende de olmuştu. Sezaryen olduysanız onu bilemiyorum.