Umutluol Kızlar ovitrelle çatlatma iğnesi vurulacam eşim evde yapacak çok korkuyorum nedense nasıl yapılıyor zararları var mı yanlış yapılma riski var mı ?
Miracleee Umutluol İnternet’e videoları vardır çok kolay. Ama Bi acile gidip yaptırabilirsiniz. Ben acilde yaptırmıştım
Tugcekivrak Umutluol Canım çok kolay zaten iğne çok ince ve kısa. Göbek deliğinin 2 parmak altından 2 parmak sağından ve 2 parmak solundan yapıyorsun canını yakmıyor merak etme
Yonca_26 Umutluol ignesi cok kücük incecik hic acitmiyo bile karninin her hangi bir tarafina vurabilirsin acitmiyo kesinlikle korkma💙
342134 Umutluol asla korkana gerek yok ben kendim yaptım ve 3 tane gece 12 3 tanede gündüz 12 de yaptım kendim yaptım korkulacak bir şey yok
Umutluol ssahin22 benimki koldan yapılacak doktor öyle söyledi acımıyor demi sonrasında dikkat etmem gerekenler var mı peki
ssahin22 Umutluol göbek ya da kol farketmiyor. Ekstra bir dikkat gerektirmiyor ama siz yine de ağır iş yapmayın 1-2 gün biraz dinlenin nolur nolmaz. Doktorum birde bana gün aşırı önerdi ama ben 36. saatide özellikle değerlendirdim
Tugcekivrak Umutluol Göbekten de yapabilirsiniz fark etmez. İnan acı ağrı olmuyor. Ben poşet poşet iğne vurdum kendime bir görseniz 🤭
Umutluol ssahin22 Bana doktorum yarın sabah saat 8 de iğne yapmamı söyledi diğer gün akşam saat 8 den sonra ilişki önerdi bir kaç gün üst üste deneyin dedi
Umutluol Tugcekivrak Yaa ben çok korkuyorum iğnelerden normalde mesela kan alınırken falan hep bayılıyorum iğneden de korkuyorum 🤦♀️😅