Kızlar ben cebeci tıp fakultesine gidiyorum hiç memnun değilim. Stajyer ve farklı doktor görmekten ilgisizliklerden çok sıkıldım. Evime yakın olduğu için bu hastaneye gitmek istiyorum temizliği düzeni gördüğüm kadariyla iyi giden varsa Tuğrul hocayı çok öneriyorlar. Sizler memnun musunuz birde bu hastanede normal doğum varmı ? Sadece muayene için mi gidebilirim. Yapilali çok olmadığı için doğum var mı yok mu bilemiyorum .