elifilhan_kara 20 haftalıgım bende de 2 haftadır filan geçmedi ishalm bagırsaklarım fena ilaç olmadan geçirmeye calıştım ama yok içtiğimiz takviyelerden sanırım diyorum
Bussr elifilhan_kara ben biraz toparladım ama hormonlarda yapabiliyomus dediğiniz gibi ilaclardanda ama insan hemen kötü yoruyo bebeğime bjsey olmasın falan diye.doktorunuza soyledinizmi bu durumu? Ben gelmeseydi direk yazacaktım ama dün Bi kase yoğurda Bi kaşık nişasta koydum o biraz rahatlattı beni çok sukur
elifilhan_kara Bussr birde ben deneyeyim bakayım ya sürkli çıkmıyorum ama çıktıgım herseferinde ishal şeklinde ve sürekli bagırsaklarım hareketli :-( coleplus d3 kullanıyrum o ishal yapabılıyormus.. omega 3 kullanıyrm oda ishal yapabiliyormus :-D