XBirmelekannesiii Kızlar 33+6 yım bebişim 2100 gram biraz zayıf geldi bebise kilo yapan şeyler onerirmisiniz
beyazkalp XBirmelekannesiii muz, ceviz, kefir, kaşar peynir, çiğ badem bir de toz nesquik ya da tahıl olan kilo aldırıyor diye duydum bunlar geldi aklıma şimdilik
Yeliz34 XBirmelekannesiii canım bu kilo işi genetik oluyor bence anne baba iriyse bebekte iri oluyor senin bebeğinin kilosu az değilki 33 haftada 2.300 grmdı benimkide arasında 200 gr oynuyor
Tgcomr XBirmelekannesiii bencede gayet iyi kilosu benim 35 haftaliga yakındı gittiğimde 2300 kiloydu haftasına göre iyi demsiti doktorum birde kız bebekle erkek bebek ayni olmuyor erkek bebek genelde biraz daha iri oluyor kız bebekler daha narin oluyor kız ise bebeginiz çok çok normal kilosu