busra_gk19 Rukiss35 Biyopsi yaptırdınızmı ne çıktı sonuç bendede var iki aydır geçmiyo msj ı görürseniz geri dönüş yaparmısınız
busra_gk19 Rukiss35 Banada biyopsi yapılacaktı içtiğin sudan kaynaklı olabilir salgın var dedi hastaneye yatırdılar dün hemen biyopsi yapmayalım önce ilaç tedavisi yapalım dedi seninde aklında bulunsun dikkat rt kendine 🫶🏻 haberini bekliyorum
bebegim35_ Rukiss35 merhabalar üstünden baya geçmiş ama sonuç olarak ne çıktı benzer şeyleri yaşıyorum da :/
Rukiss35 bebegim35_ çok şükür önemli bir şey değilmiş 6 ayda bir kontrol büyüme olursa biyopsi (parça alma) inşaAllah sizinde önemli birşey değildir