Ay3 Merhaba hanimlar 36. Haftadayim sanci ciktigi icin nst de serklaji bugun aldilar. Serklaj sonrasi dogum sureci hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi
Ozgurgok Ay3 sağlıklı doğumlar dilerim. Kaçıncı haftada serklaj olmuştunuz, hep yattınız mı serklajdan sonra ve hunileşme var mıydı
Nurmert Ay3 benim dikiş alındığı gün doğum başkadı baya suni sancı falan da yedim ama açılma ilerlemediği için sezeryana dönmüştük aklına takılan bir şey varsa cevaplayabilirim☺️
Ay3 Cennet_kusum16 ya aslında acima olmuyor, benim dr biraz acemiydi sanirim bi denedi olmadı yarisi kalmis ipin ,baska bi doktor geldi o aldi. Devlete gidiyorum rahat oldugunuz surece cok aciyan bisey degil
Nurmert Ay3 benim 32den beri hep vardı sancım ama düzenli değildi , dkiş alındığında 2-3cm arası bi açıklığım vardı
Ay3 Nurmert benimde dikis alindigi gun sanci cikti, 2 cm de acikligim varmis ,dunden bu gune hastanede yattim, simdi eve gidecegim ilerlemedigi icin
Ay3 Nurmert benimde 2 cm var hemen doguma aliyorlar demekki oyle, ben eve geldim agri olursa hemen gel dediler ,kahverengi akintim oluyor acaba nisan mi diye düşünüyorum
Nurmert Ay3 hadi hayırlısı olsun bol bol yürüyün merdiven inip çıkın zaten dkiş alındıktan sonra müthiş bir rahatlama hissi geliyor çok rahat yürürsünüz 😅
Ay3 Nurmert kirmiziydi benim bugun tuse yaptilar sonrasinda kahverengi sumuksu geliyor tuvalete cikisimda,eve taburcu oldum ,nisan mi diye endiseliyim