Haticeozturk geçmiş olsun canım bebeğini sağlıkla büyütün inşallah anlattıklarının aynısını bende 19 gün önce 6 aralıkta bende ege üniversitesinde yaşadım bende çok memnun kaldım çok ilgililer sağolsunlar bu arada göbek ismi benim bebeğimede söylediler pembe olsun dediler😊😊😊