gokcegn21 https://resimlink.com/-mdTzOtvg3X Arkadaşlar doktor ikiz olsa söylerdi. Peki iki tane görünün şey ne acaba
tgbmerve gokcegn21 bebek 9. Haftalarda yavaş yavaş kordon olusuyor ozamana kadar da yolk sac denilen yapı kordon gorevi görüp bebeği besliyor o zamanla küçülüp yukarı çıkıp kayboluyor
teacher-mom21 ikiz gebelik olabilir mi ? Benim kardeşim de böyle idi ben ikiz dedim doktor dahi ona demedi diğer haftalarda çoğul gebelik olduğunu öğrendik
gokcegn21 teacher-mom21 ama dokror bişey demedi bana hiç kalp atışı normal dedi ikiz olsa söylemez mi
Mommmmy gokcegn21 hayırlısı olsun 🙏 yolk gibi duruyor . İnşallah tez vakitte kalp atışı duymak nasip olur
efef Benimde başta öyle idi doktor görmedi sanmıştık ☺️ sonra ki kontrol de sorunca bebek ordan besleniyor demişti .