_Tazeanne kaç aydır kullanıyorum gönül rahatlığıyla kullanabilirsin zaten
Bio-Oil Cilt Bakım Yağı olarak geçiyor
Yüzüm de bir tane leke bile oluşmadı benim sivilcem dahi yok doğumum 2 hafta sonra düşün artık hatta hamileliğim bitince dahi kullanacağım cilt kuruluğum öncesinde de vardı ve bunu hamileyken bulmuş oldum tavsiyeler üzerine 👌
Çatlak, cilt lekeleri, kırışıklıklar& nem kaybı
Ve kullanım olarakta çok iyi bir damlası bile çok iyi hemen bitmiyor karnıma tabiki baya sıkıyorum ben sabah kalktığım da bile nemli nemli oluyor çok şükür çatlağım da yok belim de oldu sadece benim oda belime bir uygulama yapmamıştım gerilmiş demek ki 🙈😂