Tanas_ 
Kraft onyx kullanıyorum. Kullanmak dediysem ayda yılda bir dışarı çıkarken vs değil, evde çocuğu bunda uyuttuğum için ve günlük işlerde(yemek yaparken ,ev temizlerken vs) oturtup yanıma getirdiğim için resmen çocuk üzerinde yaşıyor da diyebilirim. Yani hunharca kullanıyorum. 7 ay oldu çok memnunum. Hantal bir araba değil kuş gibi hafif.Benim aldığımda 4200du şimdi fiyatı ne bilmiyorum