Beyaz bant olan yeri çıkarttığım altında bu ikinci cizgi vardı kalın olan adetim 5 gün var emin olamadım ikinci kere normal test yaptım tek çizgi çıktı bu yaptığım erken gebelikte ikinci yaptığım normal testti tek çizgi çıktı sadece böyle başına gelen var mı yoksa bu bant yerin altında çizgi olması normal mi gebelik degilmi yani