KbraDemiretin geçmiş olsun ben de geçtiğimiz haftalarda antibiyotiklik olmuştum kullanmadım doktorun verdiği ilacı. Onun yerine taze zencefil bal limon karışımından kaşık kaşık yedim. Bol su ve tavuk suyuna corba ictim. Bir de bogazımı sirkeli su ile gargara yaptım. 4-5 günde iyileştim. Yalnız ateşiniz oluyorsa parol falan kullanıp düşürün ateş çok zararlı bebişlere