sariniz13 Merhaba , naçizane fikrim ,stok yapmayın. Bende yapmıştım ve hepsi elimde kaldı çünkü. Nedeni de çocuğuma pişik yapması. İlk sleepy natural aldım. Ama malesef birkaç kullanım sonrası geçmeyen pişik oluştu. Hatta tüm serilerini denedim, yeni çıkan ekolojik serisini bile. Ve idrari dahi taşırıyordu
Sonrasında molfix denedim ama ondan da memnun kalmadık. Molfix pişik yapmadı ama onda da taşma olayı oldu , ayrıca geç bez değiştiren biri değilimdir onu da belirteyim. En son el mahkum dedik prima aktif bebek aldık. Kesinlikle harika bir bez. 3 tane sleepy 1 tane primaya eş değer diyebilirim. Yani mesela 2 saat içinde 3 adet sleepy degiştiriyorsam 1 prima yetiyor. Mantıken ayni hesaba denk geliyor zaten maddi açıdan. Suanlik prima ile devam ama ilerde nasıl olur bilemeyiz.