Kızlar 33. Haftada erken doğum riskinden dolayı doktorum progestan başladı. Kullandığımda sancım geçiyor yaklaşık 3-4 gündür de çok sancım olmuyor ama bacaklarımda uyuşma flan belim ve çatimda ağrı oluyor. Şuan 36+4 oldum 33. Haftadan bu yana yatıyorum bu seferde şöyle bir korku başladı artık 37 den sonra doğumun olmasında sorun yok bu seferde doguramazsam diye bir korku sardı beni. Böyle bir durum yaşayan var mı olabilir mi acaba. Bu hormonlar bizi iyice evhamlı yaptı ya.😅