EdaninBebegi Merhaba arkadaşlar 3. Trimesterin başlamasıyla mide bulantısı ve mide ekşimesi başladı. Hatta bu nedenle kusma durumu da yaşamaya başladım. Hamileliğim boyunca hiç böyle olmadım. Aynı durumu yaşayanlar oldu mu ve ne gibi bir önlem aldınız?
Sumeyye_g EdaninBebegi 33 haftadayız hala aynı benimde mide yanmasıyla başlıyor sonra ekşime kusma ve sancıya çevirdi 2 kere serum takılmadan kendime gelemedim ve ve bu böyle bi Kaç kere oldu 2-3 haftadır ara ara yaşıyorum yediklerime de dikkat etsemde oluyor
Hilalaktscbk EdaninBebegi Benim de yanma var ama midemde hissetmiyorum tam boğazımda hissediyorum çok fena 🤢
Sevgiongun EdaninBebegi Benimde olmuştu ben mide yanması için rennie kullanıyorum akşamları yatmadan öncede sade soda içiyorum baya rahatlatıyo gece beni mide bulantısı içinde 35. Haftadayım hala bulanıyo prilam kullanıyorum en baştan beri hiç bırakamadım içmediğim gün kusuyorum
Alaska97 EdaninBebegi bende hamileliğin başlarında hic kusmamış mide problemi yaşamış birisi olarak 3. Trimesterda inanılma bulantı ve kusma yaşamaya başladım doktorum midenin konumundan kaynaklı olduğunu söyledi ara ara yanma da oluyor yanma icin şurup bulantı icin hap verdi ama bunları şikayetim olduğu zamanlarda kullanıyorum. Midemi bulandıran yiyecekleri takip ettim onları tuketmıyorum yemek esnasında cok sıvı tüketmiyorum cok çeşitli yemiyorum örneğin kahvaltıda cok çeşitli yersem ekstra tetikliyor çözümü böyle bulabildim
Cicekkiz20 Ben 5 ay kadar kusma yaşadım ilk başta sonra geçti 7.ayda tekrar başladı sabahtan illaki kusuyorum sonra gün içinde bulantım oluyor az kaldı artik 35. Haftadayiz sabır diyorum😀
Cicekkiz20 EdaninBebegi yanma çok nadir oluyor bende acı yada baharatlı yediğimde diğer türlü olmuyor şükür
Cicekkiz20 EdaninBebegi arada yandığında soğuk süt içiyorum ben iyi geliyor gaviscon da iyi geliyormuş galiba
Aytenella Yanma berbat ya rahim büyüdükçe mideye baskı yapıyor. Bulantılar ilk zamanlar baya vardı benim. Hatta hiç geçmeyecek sandım fakat yanma daha kötüymüş. Gaviscon double action içiyorum hafifliyor. İnşallah tez zamanda geçer. 😞
med_yil00 Aytenella bende de bir şeyler oluyor ama ne olduğunu henüz tespit edemedim. Son üç dört gündür ne yersem giyim midede bı acılık var. Midemin ve yediklerimin suyunu ağzımda hissediyorum. Kendimi tutup kusmuyorum uyuyunca falan geçiyor. Yanma dediğiniz böyle bir şey mi🤭 25+3
ayse4161 Aynısı bende var şuanda hatta gece mide bulantısına ve yanmasına uyanıyorum ki başlarda hicbiseyik yoktu sabrediyirum ve gaviscon ile birlikte yaşıyorum 😂
Pamuk7 Benim ilk 3 ay baya mide bulantilarim kusmalarim oldu sonra bi kesildi sevindim, 32. haftada tekrar basladi hem yanma hem bulanti hergün yani simdi 34 haftalik olduk.. sabir sabir diyorum az kaldi insallah
Anneadayi_2610 EdaninBebegi her ikisini de yaşıyorum özellikle mide yanması geçmiyor bir türlü rennie duo biraz rahatlatıyor sonra tekrar başlıyor şuan yazarken bile yanma yaşıyorum uyuyamıyorum 😩
Aytenella med_yil00 rahim genişliyor bebek büyüyor ve mideye baskı yapıyor. Evet o acılık bende de var. Allah yardımcımız olsun.. ☺
MelteM2cck EdaninBebegi aynısı bende oldu. Doktorum panto diye bi ilaç yazdı. Çok iyi geldi. Çok rahatım midem yanmıyor eksimiyor bulantimda kalmadı