Ya bi de bebeklerin kilosunu sormak çok saçma tamamen moral bozucu. Belki birinin bebeğinin gelişimi çok geride ne yapıcan yani? Ya da insanlar korkabilir. Benimde bebek bi haftada 400 gram aldı korktum Doğum zor olur diye yemeyi kestim resmen. Doğru mu yanlış. Haftada 200 gram alması gereken bebek 100 gram almış ona da üzüldüm aman ya dedim ye gitsin yani Doğum zor olacaksa da olsun kendimi tutmak besinlerden proteinden geri kalmak daha zararlı. Her annenin de vücut yapısı farklı
Benim bebeğimin bacakları iki hafta geride mesela. Benim kemik yapımla alakalıymış. Kafası da bi hafta ilerde
Şimdi bunu bi Başka bebekle nasıl kıyaslarım yani? Saçma olur