Busbusd1 Kızlar doktorum bebek doğum pozisyonunu almış dedi ultrasonda hatta yüzünüde göremedik aşagı inmiş arada sancılarım oluyo kasılmalarım falan nstye bağladı sancı çıkmadı acaba erken doğar mı ya
HilalYlmz Busbusd1 benim bebeğim 30.haftada dönmüştü 34 olduk çok şükür bir sıkıntı olmadı ama daha dikkat ettim işte ayakta çok kalmadım eğilip kalkarken dikkat ettim ağır kaldırmadım vs
Gozdecaner Busbusd1 25 ten beri dönmüş durumda benim 34 ten beri ayaktayken karnım taş gibi oluyor nstye bağlıyor iki haftadır ufak tefek sancı disi birşey yok 36 haftaligim doktor çok yürüme ve çok eğilme dedi sadece