incim2306 şöyle düşün kuzu çok kötü bir şey olsa hiç kimse doğurmazdı :) hadi birinciyi doğurdu insanlar 2. Çocuğu yapmazlardı. Hem Allah dağına göre kar verir derler o yüzden hiç şimdiden kendini sıkıntıya sokma. Düşünsene eskiden insanlar evde yolda doğururmuş yani ne olduda şimdi teknoloji bu kadar gelişmişken sağlık sistemi güzelken niye korkar olduk. Hiç başkalarının kötü doğum hikayelerini dinleme çünkü bazen insanlar abartmayı çok seviyorlar mesela benim eltim. Kedi şeyini görmüş yara sanmış hesabı onun dediği hiçbir şeyi ciddiye almıyorum