Kızlar merhaba 26+2 olduk bugün doktor kontrolumuz vardı bebeğin pozisyon alıp almadığını sordum şuan baş aşağı pozisyonda olduğunu söyledi doktor ama acaba değişirmi ilerleyen zamanlarda yada böyle kalırmı normal doğum çok istiyorum bu haftalardan itibaren pozisyonu değişmeyen normal doğum yapan oldumu