3 sene önce ilk doğumumda da, 5 gün önce ikinci doğumumda da epidural takdırdım. İlkinde sancılarım kendi başladı, ikincide suni sancı aldım. İkisindede epiduralin etkisi aynıydı. Karnında bir gerilme hissediyorsun ama ağrı, acı, sancı hissetmiyorsun.