Ozgekks Arkadaslar, başarıya kontrole gidiyorum uzun zamandır.. dogumum cok yaklastı ama hastaneye olan güvenimi sorguşamaya basladım. Sezeryan yanlısı gibiler. Fikirlerinize ihtiyacım var