Gurbetci1anne Kızlar 33+1 oldum. Son 1 haftadır belime saniyelik sancılar saplanıyor. Bazen ayağa kalkınca da oluyor. Nedir bu yalancı sancı mı?
Gozdecaner Gurbetci1anne evet ayağa kalkarken yavaş ve bir yerden destek alarak kalkmak kasılma ve krampi önlüyor biraz
Gurbetci1anne Gozdecaner bazen bebeğin hareket etmesiyle de giriyor bu sancı. Yalancı sancı mı yani? Doğum yakın mıdır hiç bilmiyorum ilk gebeliğimde yaşamadım
Gozdecaner Gurbetci1anne evet yalancı sancı vajinada aniden iğne batması gibi hissiyat aşırı aşağıda hissetme kramp hissi hepsi buna dahil..