Hilalkrkmaz1 Dün geceden beri sanki adet olacağım olamıyorum gibi sancı var isal oldum neden karnım bu kadar agroyor bilmiyorum isalden dolayımı yoksa doğum sancısımı baskı var vajinam da aynı durumda olan yada yasamiş olan varmı
mbs44_16 Hilalkrkmaz1 bende de 3 gündür adet olcakmışım gibi ağrı var 38 haftayım dün kontrole gittim açıklık yok dedi
mombarbie_ Hilalkrkmaz1 gebe okulunda ishalin doğum belirtisi olduğunu ve vucudunuzun kendini doğuma hazirladigini söylediler sancılarını düzenliyse doktora danismanizda fayda var
S12e28h46 @Hilalkrkmaz1 hiç bekle doktora git ishalle çocuğun suyunu azaltabilirsin ne alaka diye bilirsin ama bir tanıştım öyle oldu ve suyu bittiği için kontrole gittiğinde fark etti ve apar topar sezeryana aldılar doğum belirtisi o
Hilalkrkmaz1 Kafam çok karışık geçti diyorum tekrar geliyor belimde agrıyamaya başladı dün kontrole gittim normaldi suyu ama bu gün hiç iyi değilim