Enfal63 2 kez serum yedim, parol dahi yazmadı doktorum öksürüğüme bi şurup yazmıştı sadece onu da işe yaramayınca bırakmamı söyledi. Ihlamuru da 2-3 günde bir iç demişti doktorum. Bana takılan vitamin serumuydu o beni ayağa kaldırdı ama öksürüğüm 2 aydır devam ediyor hala..