tayyibeakyuz Kızımın ismini elisa Leyla koymayı düşünüyoruz eşim Leyla ben elisa da olsun istiyorum sizce uyuyor mu fikirlerinizi merak ettim 🙏🙏🤍
zengooo tayyibeakyuz elisa isminin anlami yok hic guZel degil.kucuk emrahin kizinin adi mi ne Leyla cok guzel tek leyla
Babykalamar leyla tek cok guzel. ama elisa alisanin uydurulmus hali gibi. bide ikisi yanyana cok uzun olmus kuzum