Hanımlar 21+3 haftaligim 2.sezeryanim olcak hesaplamalarda 9 Haziran gösteriyor doğum tarihini ama sezeryan olacağım için Mayıs sonu gibi mi olur bilemedim benimle aynı haftalarda olup doktoruna soran varmı yada tarih alan varmı doğumu hangi zamana geliyor ailem yanımda yok annem ona göre bilet alayım diyo bende bilemedim 🥹