Defnem06 Merhaba kürtajdan sonra benim kanamam olmadı sadece ayağa kalkınca bir damla bacağımdan aktı o kadar grip olmuştum hastaneye gittiğimde doktordan hcg bakmalarını istedim ilaç kullanmak için 0,100 çıktı yükselişteydi hormonlar yani doktorum yok ama var gibi antibiyotik yazıcam dedi bende burada okumuştum bir kaç sefer beta 0.100 olduğunda yükselişe geçebiliyormuş diye ertesi gün erken gebelik aldım iki tane ama iki gün bekledim betadan sonra testi yaptım gözle görülmeyen sadece flaşta görünen bi çizgi çıktı doktor bana korun demişti 2 adet gör öyle düşün demişti ben olmaz yine diye ilişki yaşamıştık eşimle , akşam testi tekrarladığımda bir tık gözle görülür hale geldi test ben 2 gün sonra yine kan verdim betam 690 çıkmıştı ama keseyoktu çünkü yumurta döllendiğinde öğrenmişim doktorum sen nasıl öğrendin bunu testle diye şaşırmıştı😄 bir hafta sonr gittiğimde de keseyi gördük şuan 30+6 haftalık hamileyim çok şükür 🙏🏼 🥰 yani adet günü belli olmayabilir sizinde ama siz bir zaman sonr yapın tabi 🥰🌸