Kızlar bebişteki 3 hafta karındaki gerilik bir aydır devam ediyor. Doktor en geç 37de sezeryanla alırız demişti. Üç günde bir gittim doktora tarih nst vs kontrol için. Bugün 38de alalım dedi. Yani pazartesi günü oluyor. Mutlu oldum çok şükür kilo alsın biraz daha diye. Ama normal doğum için sancın gelirse normale alırız deneriz şansımızı dedi. Ben kendimi sezeryana çok hazırladım olsun bitsin diye. Bir de zayıf bebek olunca daha güvenli geldi tabiki kendiside öyle söylemişti. Şimdi aklım karıştı korkum arttı. Bu kadar geriliği olup normal doğuran var mı? Ya da sezeryan bile olsa 38. Haftayı bekleyen?