Eminesahin1 Merhaba kızlar 23 haftalık ikizlere hamileyim bel ağrılarım başladı artık daha çabuk yoruluyorum zorlanıyorum ve sanki kasıklarımdalar gibi hep aşağıdalar gibi hissediyorum çok geriliyorum sizlerin nasıl gidiyor?
yagmurrrra Eminesahin1 bende 21 haftayım kasılmalarım oluyor birde yorulursam değişik ağrılar giriyor 🤷🏻♀️ Kontrolümde herşey normal çıktı çok şükür. İlişki sonrası çok ağrım oldu geçen gün korktum☹️ Tek yumurta ikizlerine hamileyim. Detaylı yaptırdınız mı?
fasulye-annesi Eminesahin1 22 haftadayım benimde ağrılarım çok arttı, sağ ayağım topallamaya başladı baskıdan dolayı. Biraz ayakta fazla durunca direkt aşağıya baskı hissediyorum
Eminesahin1 yagmurrrra evet detaylı 21. Haftamda yaptırdım iyidi çok şükür herşey ama bu aralar fazla belim ağrıyor ağır iş de yapmıyorum ama bazen de karnıma iğne batıyor bıçak saplanıyor gibi acıyor kasıklarım geriliyor daha kendi doktoruma gitmedim haftaya gitcem bakalım şimdi böyleyse son haftalarda düşünemiyorum artık 😀
Eminesahin1 fasulye-annesi ikiz olması çok farkediyor ya hep 2 katı ağırlık taşıyoruz sağlıcakla doğsunlar inşallah