Abdulzade Rozalii-67 inanıyormusun bende ilk fotoda gördüm gibi sora senin yorumu gördüm aynı fikirdeyim senle, bu sonuncu fotoda diğerinden daha beıirgin gibi, bende umutlandırmak istemiyorum ama benimde testim aynı böyleydi şimdi hamileyim dualarım sizle❤️
Rozalii-67 Abdulzade yaa sağlıkla hayırlısıyla gelsin bebişiniz çok mutlu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 💞 bende siliği gördüm 😊
Esraynk Anne-54 Bende adetime 1 hafta kala çatlama gördüm ovulasyonda 9 gun geçti üstünden bat 27 ocakti ama kanda çıkmadı gec dollenme olma ihtimali varmi sence
Minnakbiri Rozalii-67 evet bugün biraz daha belirgindi hatta size de atayım ilk siz umut vermiştiniz bana 🌺 