yasminnnnnnn vala ben kafayı yememişsem aşırı derece silik var güneş ışığında baksana bir sen bak benim bir akrabamin evine gitmiştik kaynanamla kadın geldi kaynanama dediki teyze test yaptım ama negatif çıktı dedi kaynanam testi istedi kadın getirdi gerçekten bakınca çizgi yoktu ama kaynanam testi kırıp güneş ışığında baktı var dedi ben yine inanmıyordum tabi kadın 1 hafta sonra tekrar yaptı test çizgisi belirginlesmisti betası 60 mi ne çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam