aysengkk kızlar yaklaşık 1 hafta 10 gündür prilam kullanıyorum belimde kabarcıklar oluştu kaşınıyor yan etkilerine baktığımda da deride lekelenme kabarcık oluşumu yazıyor böyle bi sorun yaşayan oldu mu aranızda