Beyzanrrr Normal doğum sonrası dikislerinize ne kullandınız anneler ne iyi geldi bana doktorum sadece sarı su yazdi başka bişi yazmadı kullanipta memnun kaldığınız krem vs var mı ? 10 gün oldum doğum yapalı sadece kantoran yağı kullanıyorum
gdaslik Beyzanrrr hiçbişey kullanmadım izi bile kalmadı. Bana da doktorum kuru tutmaya özen göster demişti ona dikkat etmiştim.
gdaslik Beyzanrrr valla nerdeyse 5 yıl olacak 2019 de doğum yapmıştım ben ama 15-20 günde tamamen iyileşti diye hatırlıyorum
Deniz-Zeynep Beyzanrrr canım doğumun nasıl geçti çok merak ediyorum benimde 35 ci haftam sezeryan mı olsam normal mi kararsızım ilk gebeliğim
Beyzanrrr Deniz-Zeynep seni korkutmak istemiyorum herkesin doğumu da bir geçmez bnm zor geçti acilmam olmadı suni verdiler bana ama çok güzel bir duygu o duyguyu yaşamak herkese nasip olmuyor eğer kendine güveniyorsan normal yap derim
Deniz-Zeynep Beyzanrrr aşkım bilmiyorumki kendime hiç güvenmiyorum korkuyorumda ya o sırada yapamazsam bebeğe birşey olursa vs diye ne bilim teşekkür ederim ama yinede yorumun için ❤️
Babykalamar Beyzanrrr kuzum benim 20. gine dogru dustu dikislerim ama hicbise kullanilmicak dendi doktorum. lavabo ve dusta dikkat ettim 20 gunde tamamen iyilesti
Nurellaasss Beyzanrrr canım her tuvalete girdiğin de güzelce yıka kurula batikon sür çık. Çok kısa sürede iyileşir