Edolokko 19+1 deyim gobek deligimin altinda bazen 2-3 kez üst üste misir patlamis gubi hareket oluyor seyirme de oluyo ama baya göbek deliginin altinda orda olmasi normal mi sizlerinde neredeydi nerden hissettiniz
__Asya01__ Edolokko evet öyle oluyo amma insan bazen emin olamiyo bebekimi yoksa bagirsaklarmi diye….Ben de gobeyimin altinda hiss ediyorum🤭🤭