Gamze08 İkinci Bir oğlum daha oluyo 🩵🩵🥳🥳 Etrafımda ki herkes kız dedi yüzük testi , Takvimler , Ben bile kız hissederken Erkek çıkması şok etti ama Sağlık olsun mutluyum yine Oğluma arkadaş 🩵🩵🩵🥳
Esra1965 Gamze08 biz de bugğn 14 +3 olduk 12 haftalıkken doktorum bi tahmin yapmıştı %70 kız dedi kendimizi kıza göre ayarladık ismini bulduk falan bugün erkek olduğunu öğrendik 🤣 sağlıkla gelsinler cinsiyeti hiç önemli değil Rabbim hayırlı ömürler nasip etsin hepsine de
Kahvelim_ Esra1965 merhaba benimkini de 14+6 da kesinleştirdi kız diye gerçekten yanılma oluyor mu inşaşşah yanılır doktorum :)
Prensesannesibir Daha önce tahminde bulundu mu doktorlar hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Gamze08 Prensesannesibir Ben yurtdışındayim canım 20 haftalıkken ilke kez ultrasona aldılar yani cevre kendilerince hep kız dedi erkek çıkınca bende sasiedim