minikkelebek_ 36 haftalık hamileyim iki gündür Laboya çıkamıyorum sıvı çok aldığım halde idrarimi yapamıyorum böyle bir sorun yaşayan var mı
__Asya01__ minikkelebek_ kabizlik hamilelikde olur amma ben de olmadi cok sukur doktotunla konus bence
mombarbie_ minikkelebek_ az az geliyor değil mi normalde olduğu kadar değil benimde aynı 36+2 yim bende
mombarbie_ minikkelebek_ mesaneye olan baskıdan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum bende de aynı durum baya bir su içiyorum yine de çok az geliyor